Първоначално публикувано от code
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна ангренажен ремък 166 2.5?
Collapse
X
-
Към колегата - кола на газ много - много не се кара над 5к обм, особенно пък да се правят меродавни тестове на газ......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Не съм казал че правим проверките на газ.На бензин правим.Но Това че ги е спряно не означава че ако има пробив по системата няма да смуче въздух.Говорим за тестове на бензин.
---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:48 ----------
Когато я запалиха сутринта двигателят се опита да излезе от коша.Позагря и като смениха свещите и припалиха ми казват. "Видя ли сега запали по добре."Утре ми е интересно със старите свещи като вземе да се напъва за разходка по плаца и да кашля какво ще кажат.жалко че няма да съм там за шоуто.До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеИнтересно дали ще признаят ако има прескочил зъб.До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Comment
-
Прочетох с интерес цялата тема. Колега, дано в крайна сметка тези от въпросния ЕНЦО да ти решат проблема, но по това което пишеш ми се струва, че хал хабер си нямат какво се случва и в момента налучкват - ще въртят нови/стари свещи, бобини, скъсани маркучи...Оле мале!
Чисто приятелски съвет - недей влиза във филма, в който ще си дал една торба пари да подмениш половината кола и най-накрая ще се устaнови, че грешно са я зацепили!
По-добре прежали парите или се разберете да ти върнат част от тях, които си им дал за "обслужването" и иди при хора, които се занимават предимно или изцяло само с Алфа Ромео (да разбират какво правят като ги "въртят" тия зъбни колела при ангренажа)Като цяло са малко тези сервизи, а още по-малко са тези, които успешно се справят с V6 Арезета (броят се на пръсите на 1-та ми ръка).
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеПрочетох с интерес цялата тема. Колега, дано в крайна сметка тези от въпросния ЕНЦО да ти решат проблема, но по това което пишеш ми се струва, че хал хабер си нямат какво се случва и в момента налучкват - ще въртят нови/стари свещи, бобини, скъсани маркучи...Оле мале!
Чисто приятелски съвет - недей влиза във филма, в който ще си дал една торба пари да подмениш половината кола и най-накрая ще се устaнови, че грешно са я зацепили!
По-добре прежали парите или се разберете да ти върнат част от тях, които си им дал за "обслужването" и иди при хора, които се занимават предимно или изцяло само с Алфа Ромео (да разбират какво правят като ги "въртят" тия зъбни колела при ангренажа)Като цяло са малко тези сервизи, а още по-малко са тези, които успешно се справят с V6 Арезета (броят се на пръсите на 1-та ми ръка).
---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:25 ----------
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАз останах а впечатление, че колата е влязла с проблем в сервизаДо тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАз останах а впечатление, че колата е влязла с проблем в сервиза
А, аз че 2 дни преди да влезе в сервиза, колата е имала проблема с оборотите (колегата решил, че е за смяна на свещите), но пък е вдигала, та даже подминавала максималната скорост, която и дават по книжка.
Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщениеКарам само на бензин и набирам.Набирам ама до 160 км.Два дни преди това колата си вървеше и нямаше проблем да си хване максималната скорост по каталог че и отгоре .
Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщениеНо на ниски предавки след 5000 оборота забива муцуната.Обратно в сервиза.Има штуцер за газта на 4 ти цилиндър който се е разлепил от всукателната тръба и се държеше само на резбата си ,предположи се че взима въздух .Както и за вакума на газта който имаше напукване на вътрешния слой.Та до Пловдив да ги направи газаджията.Обратно към Пазарджик по магистралата.Максимална скорост 190 км с педал до ламарината.Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщениеКажи сервиз.Щото и ЕНЦО ми бе препоръчан от форумен колега ама нещо не вървят нещата..Та не е като да не ги разбират
Имат телефон за връзка тук : http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 12:40.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Сега да не изляза аз виновен? За всякакви неща ходя в сервиза и проблеми не съм имал. Избора си е твой, аз само ти дадох съвет. Нито имам някаква изгода, нито ми пука. Работа на сервиза е да оправи колата и да си защити името. Колата е в движение, може да я закараш в някои от клубните сервизи, но там и цените са други.
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеСега да не изляза аз виновен? За всякакви неща ходя в сервиза и проблеми не съм имал. Избора си е твой, аз само ти дадох съвет. Нито имам някаква изгода, нито ми пука. Работа на сервиза е да оправи колата и да си защити името. Колата е в движение, може да я закараш в някои от клубните сервизи, но там и цените са други.До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Comment
-
Виновни няма. Въпросът е, колегата да им даде на момчетата от ЕНЦО още малко време, и ако не успеят да решат проблема, да не задълбава повече при тях и да сменят "на ред", ами да потърси по-специализирана помощЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Съвсем нормална ситуация е колега, който е ползвал услугите на даден сервиз и е останал доволен да го препоръча, изхождайки от най-добри намерения.
Това разбира се не гарантира, че няма да се изпадне в дискутираната ситуация.
От начина по който се развиват нещата и моето мнение е, че хората от въпросния сервиз не са достатъчно квалифицирани за да решат възникналия проблем.
По-нататъчното продължаване на манипулациите на въпросното място може да има неприятни последици.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment