Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна ангренажен ремък 166 2.5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Ама ти на газ ли ги правиш пробите? С това трябваше да започнеш, оправи си колата на бензин и после при газаджията за нови настройки. Нищо чудно при новата центровка да се шашка нещо, абе при проблем я забравете тая газ и я правете последно!
    И аз чета и недоумявам защо се прави на газ!?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      Все още никой не е казал, че се прави на газ.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Към колегата - кола на газ много - много не се кара над 5к обм, особенно пък да се правят меродавни тестове на газ.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #49
          Не съм казал че правим проверките на газ.На бензин правим.Но Това че ги е спряно не означава че ако има пробив по системата няма да смуче въздух.Говорим за тестове на бензин.

          ---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

          Когато я запалиха сутринта двигателят се опита да излезе от коша.Позагря и като смениха свещите и припалиха ми казват. "Видя ли сега запали по добре."Утре ми е интересно със старите свещи като вземе да се напъва за разходка по плаца и да кашля какво ще кажат.жалко че няма да съм там за шоуто.
          До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

          Comment


          • #50
            Интересно дали ще признаят ако има прескочил зъб.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Интересно дали ще признаят ако има прескочил зъб.
              Незнам.Отидох при тях именно заради уверението че имат пети и настоявах да се провери как е бил зацепен при предната смяна.Имаше неравномерна работа на мотора и исках да съм сигурен че причината не е в неправилно зацепен ремък.Днес ще се обадят по обяд дали се е решил проблема при смяната на бобините който са под съмнение.Искаха да я четат студена и после да ги гледат с осцилоскопа. Дори ще звънна към 11 часа да питам какво е станало.
              До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

              Comment


              • #52
                И днес е запалила трудно и с много зор макар и със старите свещи.Следващо чуване по обяд.
                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                Comment


                • #53
                  Прочетох с интерес цялата тема. Колега, дано в крайна сметка тези от въпросния ЕНЦО да ти решат проблема, но по това което пишеш ми се струва, че хал хабер си нямат какво се случва и в момента налучкват - ще въртят нови/стари свещи, бобини, скъсани маркучи...Оле мале!

                  Чисто приятелски съвет - недей влиза във филма, в който ще си дал една торба пари да подмениш половината кола и най-накрая ще се устaнови, че грешно са я зацепили!

                  По-добре прежали парите или се разберете да ти върнат част от тях, които си им дал за "обслужването" и иди при хора, които се занимават предимно или изцяло само с Алфа Ромео (да разбират какво правят като ги "въртят" тия зъбни колела при ангренажа) Като цяло са малко тези сервизи, а още по-малко са тези, които успешно се справят с V6 Арезета (броят се на пръсите на 1-та ми ръка).
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #54
                    Аз останах а впечатление, че колата е влязла с проблем в сервиза
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Прочетох с интерес цялата тема. Колега, дано в крайна сметка тези от въпросния ЕНЦО да ти решат проблема, но по това което пишеш ми се струва, че хал хабер си нямат какво се случва и в момента налучкват - ще въртят нови/стари свещи, бобини, скъсани маркучи...Оле мале!

                      Чисто приятелски съвет - недей влиза във филма, в който ще си дал една торба пари да подмениш половината кола и най-накрая ще се устaнови, че грешно са я зацепили!

                      По-добре прежали парите или се разберете да ти върнат част от тях, които си им дал за "обслужването" и иди при хора, които се занимават предимно или изцяло само с Алфа Ромео (да разбират какво правят като ги "въртят" тия зъбни колела при ангренажа) Като цяло са малко тези сервизи, а още по-малко са тези, които успешно се справят с V6 Арезета (броят се на пръсите на 1-та ми ръка).
                      Кажи сервиз.Щото и ЕНЦО ми бе препоръчан от форумен колега ама нещо не вървят нещата.

                      ---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:25 ----------

                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Аз останах а впечатление, че колата е влязла с проблем в сервиза
                      Проблем имаше при палене.двигателят палеше нормално и след 60 -70 секунди оборотите падаха за около минута и след това заработваще .на ниски обороти претрисаше но нямаше никакви грешки при диагностика.Ускоряваше и вървеше добре ,максималната скорост не беше проблем.Имах резерви от предишна смяна на ремък и затова търсих сервиз в който има пети и това бе уговорката ни.С пети и проверка как е бил зацепен ремъка.останалото ви е известно.
                      До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Аз останах а впечатление, че колата е влязла с проблем в сервиза

                        А, аз че 2 дни преди да влезе в сервиза, колата е имала проблема с оборотите (колегата решил, че е за смяна на свещите), но пък е вдигала, та даже подминавала максималната скорост, която и дават по книжка.
                        Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                        Карам само на бензин и набирам.Набирам ама до 160 км.Два дни преди това колата си вървеше и нямаше проблем да си хване максималната скорост по каталог че и отгоре .
                        След обслужването - до 160км/ч, а след още някакви магии по маркучи/щуцери стигнал до 190км/ч с педал до метал

                        Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                        Но на ниски предавки след 5000 оборота забива муцуната.Обратно в сервиза.Има штуцер за газта на 4 ти цилиндър който се е разлепил от всукателната тръба и се държеше само на резбата си ,предположи се че взима въздух .Както и за вакума на газта който имаше напукване на вътрешния слой.Та до Пловдив да ги направи газаджията.Обратно към Пазарджик по магистралата.Максимална скорост 190 км с педал до ламарината.
                        Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                        Кажи сервиз.Щото и ЕНЦО ми бе препоръчан от форумен колега ама нещо не вървят нещата..
                        Хората, които съм сигурен, че могат да ти помогнат са или Екстрийм Сервиз или Вентура в София. И в двата сервиза хората, които работят там правят редовно Арезета, а и имат лични коли с такива V6 мотори Та не е като да не ги разбират

                        Имат телефон за връзка тук : http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
                        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 12:40.
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #57
                          Сега да не изляза аз виновен? За всякакви неща ходя в сервиза и проблеми не съм имал. Избора си е твой, аз само ти дадох съвет. Нито имам някаква изгода, нито ми пука. Работа на сервиза е да оправи колата и да си защити името. Колата е в движение, може да я закараш в някои от клубните сервизи, но там и цените са други.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Сега да не изляза аз виновен? За всякакви неща ходя в сервиза и проблеми не съм имал. Избора си е твой, аз само ти дадох съвет. Нито имам някаква изгода, нито ми пука. Работа на сервиза е да оправи колата и да си защити името. Колата е в движение, може да я закараш в някои от клубните сервизи, но там и цените са други.
                            Къде прочете да съм написал нещо за теб?Не те упреквам в нищо.
                            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                            Comment


                            • #59
                              Виновни няма. Въпросът е, колегата да им даде на момчетата от ЕНЦО още малко време, и ако не успеят да решат проблема, да не задълбава повече при тях и да сменят "на ред", ами да потърси по-специализирана помощ
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #60
                                Съвсем нормална ситуация е колега, който е ползвал услугите на даден сервиз и е останал доволен да го препоръча, изхождайки от най-добри намерения.
                                Това разбира се не гарантира, че няма да се изпадне в дискутираната ситуация.

                                От начина по който се развиват нещата и моето мнение е, че хората от въпросния сервиз не са достатъчно квалифицирани за да решат възникналия проблем.
                                По-нататъчното продължаване на манипулациите на въпросното място може да има неприятни последици.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X